Prekių siuntimo ir grąžinimo taisyklės – epici.lt

Prekių siuntimo ir grąžinimo taisyklės

Prekių siuntimo ir grąžinimo taisyklės

PREKIŲ PRISTATYMAS:

Prekių pristatymo laikas. Visi užsakymai, pateikti bei apmokėti darbo dienomis iki 14 valandos, suruošiami ir pristatomi Lietuvoje per 2-4 darbo dienas. Išpardavimo metu dėl didelio užsakymų kiekio siuntėjas pasilieka teisę pratęsti užsakymo laiką. – Prekių pristatymo būdas. Prekės Lietuvoje pristatomos į Omniva paštomatus.
Prekių pristatymo kaina. Pirkinio krepšeliui, kurio suma iki 15 EUR – taikomas 3,50 EUR pristatymo mokestis. Pirkinius, kurių krepšelio suma 15 EUR ir daugiau, Lietuvoje pristatysime nemokamai.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jei nusprendėte grąžinti produktą(-us) – tai galite padaryti per 14 dienų nuo pristatymo datos. Prieš grąžinant prekes informuokite mus elektroniniu paštu info@epici.lt nurodant pirkimo užsakymo numerį, grąžinamą produktą, grąžinimo priežastį bei grąžinimo būdą.

Svarbu:
– Grąžinamos prekės turi būti identiškos būklės kaip jas gavote – nenuimtomis etiketėmis, nesuteptos (be dezodoranto, makiažo, prakaito ar kt. dėmių), neskalbtos bei nedėvėtos, originalioje pakuotėje.
– Jeigu prekės pirkimo metu kartu su parduodama preke buvo komplektuojamas nemokamas priedas (aksesuaras, kita prekė ar pan.) – pastarasis taip pat turi būti grąžinamas kartu su grąžinama preke.
– Už sėkmingai pristatytą siuntą atsakingas siuntėjas.
– Klientas prekes gražina savo sąskaita.
– Prekės grąžinamos į vieną iš šių paštomatų: LP EXPRESS , Veiverių g. 150B (Maxima Bazė), Kaunas arba Omniva paštomatas Kauno ŠILAS Sprangausko paštomatas, 55506.